måndag 29 augusti 2011

Jag har en stalker....

Mitt senaste fynd....

Blir det vitt? Den som lever får se.....
Tack mor & far!
Som många kändisar och högt uppsatta personer så har jag fått en stalker. Jag blir dagligen förföljd och iaktagen oavsett vart jag befinner mig....(ja även på dass). Min stalker är väldigt speciell!
Sextioåtta cm lång, åttatusentvåhundra gram lätt, sååå underbart söt och go! Jag talar naturligtvis om min lilla tös som lärt sig krypa, vilket innebär att hon är där jag är, alltid.

Har varit en sväng på dagis idag för att kolla in nya avdelningen som Stor-M börjar på senare i veckan. Hon var väldigt glad att träffa alla kompisar igen och anpassade sig fort. Besöket tog på krafterna så hon sover middag nu vilket hon inte gjort på hela sommaren....så jag passar på att ha lite mys och bus med min stalker:)






1 kommentar:

  1. Grattis :D!! va häftigt å gud nu kommer hon säkert kännas mycket större, vill träffa er snart!! så hon inte hinner börja skolan :D eller åtminstone gå

    gulle!!
    Va roligt att det gick bra för stora på dagis! Här är det lite svårt på morgonen men det är nog för stackarn vet att han är sist och en lång dag väntar

    puss

    SvaraRadera