tisdag 13 september 2011

Flytt fyndat!





Var förbi Lill-Sis E igår och fyndade lite....dem håller på att flytta ifrån sin lägenhet så jag fick gå igenom en kartong med slängs-om -ingen-vill-ha-mig saker.... Mina fynd blev denna söta lilla porslins ask som jag kommer använda som förvaring till mina örhängen och ringar tänkte jag. Fick även med mig hem en spegel (lånar tills dem flyttar ihop igen) och en fiiin kakburk som doftade pepparkakor (lite julkänsla så där mitt i september)....

Idag kände Lill-M  på sig att mamma behövde få fart på sina projekt så hon tog en extra lång förmiddagslur så jag slippade väggar för glatta livet (bra träning för gäddhänget) och hann spackla lite... Idag kom  trappgrinden på plats efter att jag hittade Lill-M på andra trappsteget, kunde gått illa. Känner att jag inte hinner med i hennes utveckling, trodde verkligen inte att hon redan skulle börja klättra där.

Blir tidigt i säng ikväll, är helt slut efter en natt med amningsmarathon och mardrömmar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar