lördag 17 september 2011

Första pris för glömska och total förvirring går till......

Min onepiece är en present från Lill-Sis E....

Tillbringar nästan all min tid hemma i denna...

som pricken över i är mina fleecestrumpor....
Myyyys!

Mig såklart!! Skulle det finnas ett sådant pris så skulle jag vinna flera gånger i veckan (flera gånger per dag om saningen ska fram).... Vad har jag då gjort nu?!.....

Herrn gjorde som han blev tillsagd :) och skruvade ihop byråerna. Min enda uppgift i detta arbete var att sätta dit knoppsarna. Alltså bara skruva dit tolv stycken knoppar, bara använda mig av en skruvmesel och medföljande skruv och på så vis skruva fast knopparna på utmarkerat ställe på lådorna....Första byrån gick utmärkt! Jippi! Jag lyckades! Nu bara de andra lådorna kvar sen ska byråerna fyllas med barnens kläder så vi får nån ordning på vems som är vems.... Men va händer då?? Jag har lyckats igen! Vart är den andra förpackningen med knoppar?? Nån som vet? Minnet slutar ungefär vid att jag håller i påsen men sen då? Puttsväck??!! Hur går det till? Herrn har stort tålamod men när vi tillsammans vänt upp och ner på hela huset utan att lyckas hitta de j#vla knopparna så ger vi upp..... Istället beställde vi pizza och slängde oss i soffan och pratade inte mer om knoppar... 

2 kommentarer:

  1. Å du är så fruktansvärt gullig!! gulle dig tappade knopparna :D så man måste skratta
    dom ligger inte i lådan?

    Va fin du är i lugg!! känner inte igen dig med lugg va tvungen att förstora bilderna :D

    jag vill oxå ha en one pice!! gud så gosigt :D gillar att din är rosa med!!
    puss

    SvaraRadera