torsdag 8 september 2011

På tu man hand!



Då har vardagen med alla rutiner åter kommit tillbaka till oss i Norrbys vilket innebär att jag och Lill-M är hemma själva för första gången på många många veckor.... Vi är rätt trötta på att vara hemma, speciellt efter tredagars febern så vi for till stan, bara vi två. Där vandrade vi i affärer och fick med oss hem en hel del bra saker. Stor-M har verkligen vuxit under sommaren så de mesta blev till henne, som vanligt. Stackars Lill-M som nästan bara får ärva....( nåra plagg har hon som bara är hennes). Kläderna ska ju förvaras någonstans så med oss hem kom även två byråer..... och mitt VITA soffbord, Jippi!

Va förbi jobbet en sväng och tog en fika. Roligt att träffa arbetskamraterna. Saknar jobbet mer än vad jag trodde jag skulle göra.... Så förhoppningsvis (om Lill-M börjar gilla mat snart) kommer jag jobba lite extra i höst. Men just nu så är jag forfarande en mjölkmaskin utan mycket att säga till om....

Imorgon är planen att jag och Stor-M ska åka och bada (i simbassäng), därefter fira min svåger och Lill-Ms gudfar men innan dess ska vi fika och busa med kompisar från stan....

Så nu väntar sängen och nån timmes sömn innan det är dags för nattens första mjölking:)






1 kommentar:

  1. Å va mysigt det låter!! ni två snuttisar
    va mysigt å göra lite shopping med, säkert fint väder med då är det så mysigt å göra visby.
    här har det öst ner regn idag men det va tur så ja
    kunde använda mina gummistövlar :D
    försäljningen går upp när jag har mina gummistövlar :d hm..
    puss till er sötisar!

    SvaraRadera