torsdag 22 september 2011

Konkurans om mig....

Lammuggar jag fått i present nått år. Har stått längst bak i
skåpet men får numera en plats längre fram.

När mamma hade vägarna förbi här om dagen fick
hon nybakad Focaccia till kaffet....

Som ni säkert ha förstått så är jag ett fan av La Vie, en inredningsbutik inne i stan. Men nu har dem fått konkurans om mitt intresse (och min plånbok)..... Under gårdagens vistelse i stan med Lill-syrrorna så besökte vi nyöppnade Garage 1 som är en ny inredningsbutik på Östercentrum (bakom gammla Alis). Samma stuk på prylarna som La Vie men med oftast bättre (lägre) priser. La Vie vinner dock på mysfaktor av lokal eftersom att Garage 1 just håller till i ett garage.... Väl värt ett besök! Jag kommer garanterat tillbaka! och självklart gick jag inte därifrån tomhänt:) (återkommer med vad jag fyndade när sakerna har hittat sin rätta plats).

En myspys dag som gick alldeles för fort, måste vi göra om och oftare. Ses allt för sällan alla tre samtidigt! Är så lyckligt lottad med mina syskon. Dock är lillbror mer intresserad av att bygga muskler än att inreda hus (kanske inte så konstigt egenligen). Hans senaste kommentar "Jag har f#n större pattar än du", jag tar dock detta som en komplimang med tanke på att jag ammat två barn vilket medför att hyllan rammlar ner ett par (många) våningar så att säga....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar