måndag 12 september 2011

Latte-Morsa?!





Sitter i min ensamhet och njuter av en kopp hemmagjord Latte. Äger ingen lattemaskin eller en sån där liten visp så jag bara skakar mjölken i sin förpackning (fördel om det bara är en skvätt kvar och inte ett nytt paket) innan jag häller den på det varma kaffet. Enkelt och snabbt gjort och smakar helt ok (absolut inte som en köpt men det duger åt mig). Alltså ingen kräsen lattemorsa här inte....

Tillsammans med min latte sitter jag i soffan och ser på "Ensam mamma söker". Ett jätte mysigt program (och pinsamt många gånger) som jag inte kan låta bli att följa. Härligt med lite kärlek i rutan!

Imorgon ska jag ta tag i lite projekt som jag har på gång. Antingen blir det slipa-spackla-slipa-spackla-vägg-projekt eller slipa-slipa-måla-lamp-projekt. Vad det blir beror lite på hur Lill-M tänker spendera dagen....



1 kommentar:

  1. Å va nyfiken jag blir vad du håller på å fixar!!!?
    härligt å höra att ni är på banan igen sötisar!
    lillan kanske hade en sån feberdimp för att hon sörjer amningen hon är säkert på gång och säga hej då.
    hoppas du mår bra, vet hur jobbigt det är!!
    kramar

    SvaraRadera