måndag 19 september 2011

Nätshopping- Höstens nöje?!

Elsashem en av mina favoriter...

Lantligahem en för mig nyupptäckt sida, värt ett besök.

Nu är hösten här på allvar. Regnet hänger i luften, dagarna blir allt mörkare och det är kallt. Riktig kallt, speciellt om mornarna, snart dags att börja elda i pannan för att få upp värmen. Blir att pyssla lite inomhus i eftermiddag. Barnen är trötta efter en massa bus och lek på öppnaförskolan i förmiddags, så jag passar på att sitta i lugn och ro en stund och surfa runt lite....

Va många fina och inspirerande heminredningssidor det finns! Jag blir sååå glad av att titta på dem och drömma mig bort. En perfekt sysselsättning i höstmörkret! Kan ibland inte hålla mig till att bara drömma.....så ibland dyker ett paket ifrån någon av alla dessa fina sidor ner i min brevlåda. För det är jag värd!!

Fått tips (av Jenny i kommentarerna) om att lackera om luckorna i köket. Det tipset har jag fastnat för och jag har blivit rigtigt sugen på det. För jag gillar verkligen köket i sig, bara att jag skulle vilja ha det vitt istället. Hmm undra om jag skulle kunna lyckas genomföra detta utan att Herrn märker nått?? Han är nämligen inte lika förtjust i alla mina ideer.... Återstår att se, först måste jag bli klar med hallen-på-övervåningen-projektet... Går sakta framåt....

2 kommentarer:

  1. Va kul att du tyckte om ideen. ja varför sk aman göra om altl om det bara är luckorna som är fel färg på. Hopaps att du hittar något företag på ön som lackerar om luckorna. så slipper frakten bli så dyr..

    SvaraRadera
  2. jannes mamma gjorde det men hon gav 18tusen för omlackering av sina luckor och det är ett litet kök
    men det kan vara annorlunda på ön
    kan inte du visa flera bra sidor jag vill hitta en favorit sida

    SvaraRadera