torsdag 29 september 2011

Härliga Höstväder!






Vilka sköna höstdagar som har passerat, och fler verkar det bli. Om det fortsätter så här så blir det eventuellt picknick i helgen och kanske en cykeltur. Stor-M har pratat mycket om att hon vill cykla... Trots att solen har varit väldigt närvarande under flera dagar så är jag sååå trött, vaknar liksom inte riktigt till om dagarna....att kaffe skulle hjälpa är bara båg. Blir inte ett dugg piggare av koffein, är väl för van helt enkelt....sen att vi har amningsmarathon jag och Lill-M hela nätterna är ju en orsak till min trötthet...

Nej nu vill jag bli pigg och go och glad, vilket jag verkligen inte känner mig förtillfället. Några tips till en utmattad mamma??

På lördag blir Lill-M redan åtta månader och jag har varit borta från jobbet i tio. Som det ser ut så är jag hemma i fyra månader till. Inte länge om man tänker på hur länge jag varit hemma fram tills nu. Känner mig allt mer rastlös med att vara föräldrarledig men har bestämt mig för att njuta av den sista tiden.....den kommer aldrig tillbaka och att jobba kommer jag ju få göra större delen av livet ändå....

Ut och ta vara på de fina dagarna, snart är snön här:)...

1 kommentar:

  1. Shit du har lite å räffsa :D
    häftigt med höst på gården
    puss på er!

    SvaraRadera