lördag 24 september 2011

Smile, smile!!

Passar jätte bra på mitt silverfat ståendes
på vardagsrummsbordet....

Kronor i alla möjliga former är en fin dekoration
helt i min smak... 

Lite bling bling....

kommer eventuellt hamna nått mer färgstarkt på silverfatet
också. Kanke ett löv eller rönnbär...

Sommarens fotografier har kommit med posten, närmare fyrahundra stycken och då har jag ändå sorterat och raderat en massa. Nu är den stora uppgiften att sätta alla i album, vilket är ett evighetsarbete tycker jag. Roligt med kort men vart gör man av alla album??. Hur många album kommer jag att äga när jag "hänger sockarna på tork"??!! Dessutom ligger jag efter så korten från i våras ligger ännu och väntar på mig....

Alla tre ljusstakarna fyndade jag (70 spänn för alla tre) på Garage 1 när jag var där med syrrorna tidigare i veckan. Fina va?! Vi besökte även Kränku där ett måste köp är deras klubbor, köpte även söta kökshandukar....

Några av trädgårdsmöblerna har nu gått i ide. De som är köpta till i år har vi desvärre ingen plats att ställa under vintern så vi måste fundera ut nått...Mysigt när höstvädret är som det har varit de senaste dagarna med sol och inte allt för kallt. Behagligt att pyssla på gården och plocka in alla saker som blivit uttanga under sommaren. Det blir dock lite tomt, trist och tråkigt på tomten. Har försökt att piffa upp våra entreer med lite lilla ljung. Snart är det ju alla helgona så jag tänkte försöka mig på att göra en pumpa att ställa vid dörren.

Förresten så är Knoppsarna till byråerna ännu på vift...va f#n tog dem vägen?? Så om någon har sätt dem kontakta gärna mig:)...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar