söndag 6 november 2011

Äta bör man....

Söta överkastet med rosor har jag fått som gåva för att jag
blivit prenumerant av Dröm hem & Trädgård....

Eftersom överkastet är till en enkelsäng....

Så har jag lagt det vid fotänden över det ordinarie
överkasttet som är virkat av min gammelfarmor.


Jag har en förmåga att i nio fall av tio komma hem till mina föräldrar just när dem satt sig för att äta.... Yes jag är bra på nått! Så denna helg har vi ätit två kvällar av två möjliga hemma hos dem. Hinner ännu med en tredje....

Jag tycker om att hänga vid mina föräldrar. Enligt Herrn är jag en riktigt mamma- och pappa gris och jag är beredd på att hålla med honom. Så mysigt att vara nära dem och prata (till största del min käft som glappar men iallafall)  om allt mellan himmel och jord. Att ungarna älskar att vara där gör det ännu bättre.... Så för mig kan inte en fredagskväll bli mycket bättre (jo om alla syskonen va med) än att tillbringa den på Sund hos mamma och pappa med hela min familj. Det kallar jag FredagsMys!

Igår lördag fick jag äntligen träffa IDA. Vi fikade tillsammans hos Katti och hade en riktigt trevlig stund. Som alltid. Idag väntar annat fika besök!

Hoppas ni vilar upp er idag på vilodagen inför kommande vecka. Jag kommer ha fullt upp inför stundande tre års kalas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar