tisdag 15 november 2011

Jultomten är tidig....





Hade alldeles glömt bort att jag betällt jultidningar....men en glad överraskning när jag upptäckte att jag beställt denna bok, till mig själv, alltså en tidig julklapp.... Lite tips, nya ideer och inspiration till hemmet. Härligt!

Så nu längtar jag till sängen, där enda chansen till läsning i fred finns. Eller så kanske jag ska till att "blind-skita" ikväll. Alltså låtsas bli akut-nödig-måste-tillbringa-låååång-tid-på-dass, bara för att få vara ifred en stund. Hmm tåls att tänka på. Brukar ni "blind-skita"?

Imorgon ska jag och Lill-M bara vara hemma och ta det lungt. Förhoppningsvis sova middag tillsammans så jag är laddad inför nattens arbete. Hoppas hoppas!

Ikväll är det premiär för "nya" Kär & Galen. Jag kommer bara ihåg vinjetten och inte mycket mer från när det gick för många herrans år sen. Alltid kul att se folk bli friade till.... Jag blir såååå avundsjuk!

Go Kväll!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar