söndag 20 november 2011

Knoppens återkomst....

Pyssel är nått vi pysslar med på öppnaförskolan...

En Drömfångare a la Marina...

Inte den vackraste men ändå unik....:) Haha!
Kommer ni ihåg att jag för ungefär två månader så lyckades slarva bort knopparna till en av byråerna vi köpte till barnen. Om inte så så kan ni läsa vad jag skrev då HÄR.

Härom dagen när jag gjorde en ordentlig sanering av barnens sängar så hittade jag dessa knoppar. Förpackningen låg under madrassen i Stor-Ms säng.... Som vi letade och letade och så låg dem där. Blev först väldigt glad att hitta dem, sen sååå arg för att jag lyckades slarva bort dem men nu är jag glad igen och byrån ser finare ut nu när den är komplett. Men framförallt är den lättare att öppna med knoppar.

Idag är det Lill-Sis As födelsedag! Hipp Hipp Hurra! och jag har namnsdag tralalalalaaaaa...

1 kommentar: