söndag 13 november 2011

Återvinning...

Båda barnen var involverade i bygget...

Titt ut!


Ett brevinkast passade bra i hålet som
tidigare använts som handtag....

Istället för att slänga kartongen som nya bilbarnstolen legat i så byggde vi en lekstuga. En i miniformat. Det va uppskattat! Medans barnen målade huset så satt jag upp gardiner i de två fönstren som vi skurit ut. Jag tog tygbitar som blivit över och häfftade bara fast dem på insidan... Återvinning i all enkelhet....

Att det är farsdag idag är jag helt medveten om men att gårdagen kallas för Farsafton och morgondagen för annandag far har jag aldrig hört tidigare. Har ni det??

Iallafall. Hoppas alla pappor blir firade idag och själva uppskattar titeln dem bär som fäder... Herrn jobbar bara halv dag idag eftersom vi ska fira senaste nytillskottet i kompiskretsen i eftermiddag. Passar in väldigt bra att han snart dyker upp så vi hinner fira honom. Min egen far ska självklart också firas....


1 kommentar:

  1. Hihi :D vilken mysig koja!! Så skojsigt!!
    Kom upp snart!! vet inte måttet på fönstret dom hade typ 5 lika dana jag kan komma dit i helgen å köpa en till dig så kan du kolla om du vill ha den
    Puss

    SvaraRadera