tisdag 8 november 2011

Det ska börjas i tid.....

Vettskrämd eller överlycklig?!

Ett framtida yrke?!

Jag lämnade dem ensamma i fem minuter. När jag kom tillbaka körde dem maskin. Inte så oväntat. Nångång ska ju vara den första. Jag lät dem va och cyklade till dagis för att hämta Stor-M.

 Till middag ikväll gjorde jag den här rätten men bytte ut rökt lax mot stekt, tillsatte lite vitt vin, fiskbuljong och gullök istället för röd. Var uppskattat av hela familjen, som annars är en majoritet av icke-fisk-ätande. Så nu kanske vi blir några hjärnceller rikare!

Sockerkakorna är gjorda och väntar på att omvandlas till tårtor. Har aldrig någonsin gjort tårtor tidigare så önska mig lycka till!

Avslutar denna tisdag med ett efterlängtat avsnitt av Desperate Housewives.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar