fredag 18 november 2011

Nattuggla!


Extra mysigt blir det med lite tända ljus....




Ska in en sväng på Garage 1 där dessa ljusstakar
är köpta imorgon. Hoppas på lite fint julpynt...


Min frånvaro på bloggen beror på att jag varit nattuggla och arbetat två nätter och därmed sovit bort dagarna... eller iallafall försökt. Det känns så lyxigt att gå och lägga mig när resten av familjen går upp. Med hjälp av öronproppar så har jag kunnat sova ganska bra trots att familjen varit hemma och fört oväsen. Att försöka förklara för småtjejerna att dem måste vara tysta för att mamma sover är som ni säkert förstår ingen idè. Effekten blir den motsatta.

På menyn ikväll står (som de flesta fredagar) det pizza.... och pocorn såklart, får inte glömmas bort. Popcorn är riktigt fredagsmys för Stor-M!

Imorgon ska vi tillsammans med Lill-Sis E åka på årets första julmarknad. Sen är det julmarknader varje helg fram till jul! Mysigt! Förra året gjorde jag en julkalender med presenter till Stor-M. Hon tyckte det var roligt de första två dagarna sen tröttnade hon. Så i år struntar jag faktiskt i det. Tror inte att hon bryr sig så mycket. Hon får minsann vänta till självaste julafton, dessutom så har hon ju just fyllt år så nån abstinens på paketöppning existerar inte....

Pizza, popcorne, familjemys och ryggläge i soffan är vad som står på schemat nu.... Happy Friday!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar