tisdag 1 november 2011

En klassiker....



När jag drog mitt kort och klev in genom sjukhusdörren igårkväll så kändes det som att jag aldrig varit där ifrån även fast att det är elva månader sen sist. Är verkligen nöjd med mitt jobb (om man bortser från lönen), trivs väldigt bra med arbetsuppgifter och arbetskamrater. Men att ha två barn, vara av ett är hemma om dagarna när jag bör sova, är ingen hit. Men som småbarnsförälder så är jag van med lite sömn.

Kladdkakan med frukt va en liiiten fjäsk-dåligt samvete-förlåt mig -kaka som jag bjöd Patricia och Linda på i helgen.... (Tänk va en klassiker som kladdkaka kan bli uppiffad med lite frukt)
Istället för Brittan så ska vi hitta på nått annat, förslag välkomnas!

1 November betyder att Lill-M är nio månader idag....Självklart så sov hon nästan hela natten, typiskt när det va Herrn som va hemma:( Grrrr...

2 kommentarer:

  1. Å va skoj å höra, måste vara så mysigt känna doften bara av jobbet kan väcka känslor :D
    Va tuff du är som klarar av å jobba natt helt otroligt!!
    Haha ja det är väll typiskt att hon skulle sova den natten :D
    Du är så duktig på att göra goda fika stunder
    jag kommer gärna på fika fre, lör och söndag :D haha
    puss

    SvaraRadera
  2. Vart var resten av kakan igår när vi var där då??`snällt! ;D

    SvaraRadera