fredag 11 november 2011

Nöjda båda två!

Bara liiiite påklistrat leende av en övertrött, sockerspeedad
och super nöjd treåring....

Ok för att vara första gången..... men inte sista.
Va riktigt roligt att få vara lite kreativ....

"Vem har bajsat här då?" kunde man höra
Stor-M fråga flera gånger under dagen... 

En riktigt lyckad födelsedag blev det och vi fortsätter idag med gäster som inte kunnde komma igår. Stor-M verkade nöjd innan hon slog till sina bruna ögon och somnade utmattad i soffan. Jag blev till slut relativt nöjd med tårtorna. Ok för att vara första gången.... kanske liiiite torr. Tårtoblatet med Blixten Mcqueen på har jag skickat efter HÄR. Bara att lägga på tårtan och trycka till lite försiktigt. Jag spritsade grädde runt för att gömma kanten! Lätt som en plätt!

Bajskorven gjorde succè! Stor-M lurade var och varannan gäst som klev in genom dörren. Att den nu legat lite varstans ( bland annati min stövel, bland lekasaker, på golvet) har gjort den lite extra kladdig och även hårig/luddig. Mycket nöje!

Ikväll ska jag umgås med arbetskollegorna. Käka mat och stöpa ljus! Mysigt ska det bli!

1 kommentar:

  1. Gud va härligt :D vilken häftig bajskorv!! visste inte att det fanns klibbiga sånna :D förstår att hon haft skoj :D!!
    Mamma med ;D
    Så duktig du är som tänkt efter före och beställt med tanke tårt dekoration jag kommer alltid på sånt försent :D!! as cool!!
    Puss på er å din ur söta 3åring!!

    SvaraRadera