fredag 4 november 2011

Förpackningen gör verkligen sitt....

Sååå fin....

Skulle kunna tänka mig en fondvägg med denna

Detta ursnygga omslagpappret hittade jag idag. Så nu är alla paket som ska slås in inslagna. Inte bara Stor-Ms utan även en liten kille som vi ska fira nästa helg. Ett pakets utseende är i min mening betydelsefullt även om det som finns i kanske är roligare. Men jag uppskattar väl inslagna presenter!

Nu blev det några stumpar kvar av rullen så mina tankar snurrar kring vad jag skall kunna hitta på med dem. Kanske tavlor, vimplar? Ja det visar sig....

Under förmiddagen har jag och barnen myst med Lill-Sis A. Hon har (trots Svensson gener på nått vis lyckats få) konstnärliga egenskaper. Är duktig på att bland annat måla och hantera lera. Därför gav jag som förslag att hon ska börja göra tårtor. Tårtor med dekorationer av suger pasta och allt va det nu heter (är inte ett dugg insatt). Tror att det skulle passa henne alldeles utmärkt och även mig alldeles utmärkt som suuuger på allt som har med konst att göra. Dessutom behöver jag en tåra till på tordag!:)

Fredag! Happy Friday! Fredagsmys!

Tjingeling pling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar