måndag 14 november 2011

Snark!

Är man trött så är man....


Veckorna susar förbi. Två veckor sen jag arbetade (för första gången på elva månader) och i denna vecka är det dags igen. Två nätter efter sig vilket betyder att jag behöver sova efter första natten för att orka med andra. Får se hur det går med det. Stor-M är på dagis fram till lunch men resten av familjen är hemma. Har svårt att sova även om dem är utomhus. Kroppen vill sova men knoppen vill va med dem och därav svårt att sova....

Förresten så har Lill-M sovit en heeeeel natt i egen säng för första gången sen hon "tittade ut" för snart tio månader sen. Mysigt att sova tillsammans men i ärlighetens namn så är det ganska skönt att få ha min halva av sängen för mig själv... Tyvärr så sov inte jag hela natten utan var uppe och tittade till henne x flera. Typsikt!

Hoppas ni har en bra start på veckan!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar