lördag 19 november 2011

Tomat & Olivbröd, Mums!

Fejk krans från Rusta...

ska få pryda vårt hem i jul....
På Julmarknaden som vi besökte idag var det så mycket folk så det va svårt att ta sig fram med barnvag, stod och stampade på samma ställe länge länge. Funderade på hur det skulle gå till ifall lokalen var tvungen att utrymmas av nån anledning, känndes som att det var för mycket folk än vad som var tillåtet.... Inte kom jag i julstämning heller. Nytt försök på Bläsemarknad nästa helg. En väldigt mysig dag ändå! Intog mat i bilen och köpte billigt godis i nyöppnade Prisstopp, även mycket folk där....

Fikade hemma hos Lill-Sis E innan vi åkte norr ut och hem igen. Ikväll blir det en kopp te och till det Tomat & Olivbröd bakat av Sylvis Döttrar. Igår nämde jag den hemmagjorda julkalendern som jag i år hoppar över.... idag på Rusta sprang jag på en färdig kalender (Cars) med leksaker i varje lucka. Jag slog till!

Imorgon fyller Lill-S A år så då blir det födelsedagsfirande och därefter jobb hela natten lång! Men innan dess mys i soffan med mina favorit tjejer innan Herrn kliver innanför dörren och blir favorit....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar