torsdag 24 november 2011

Tänt va det här!

Gardinen med hjärtan har jag faktiskt häfftat upp....
Knäppt va!? Det Herrn inte vet....


Kruka/skålen är ett loppisfynd jag gjorde i sommras.
Nöjd, även om det då kändes konstigt att köpa julsaker...



Foten till stjärnan står framme året runt,
byter bara skärm, super smart!
Idag har det pysslats.... satt upp stjärnor och stakar i fönstren och dessutom TÄNT dem trots att det ännu är några dagar till första advent. Men eftersom att vi inte kommer spendera julen hemma så tycker jag att jag har tillåtelse att vara lite tidig. Bara för att få mysa och hinna få in den rätta julklänslan innan vi sätter oss på flyget och drar mot varmare bredgrader..... nja kan väl inte påstå att England är ett varmt land....snarare regnit.... Men oj så mysigt vi ska ha det.

 Fyra år sen vi såg sist och barnen skall för första gången träffa sina kusiner och fastrar. Men visst har jag lite (läs mycket) ångets över att inte vara med min mamma, pappa och syskon....Snyft!

Självklart så glömde jag köpa saffran idag så bullbaket blir framflyttat....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar