onsdag 2 november 2011

Sugen på hus....

Mitt hus i Lärbro är inte så dumt det heller....
och bra mycket billigare.


En stor (inte nödvändigt men ett plus) kåk på Fårö är en dröm jag har.....en dröm som lär få vara just en dröm med tanke på priserna....
Pricken över i vore att ha några lamm. Min tanke är att när jag tröttnat på mitt nuvarande yrke och inte känner samma passion (om det nu kommer hända) så är  min plan B att bli lammbonde... och lammbonde på Fårö vore perfekt!

Imorgon är det dags för presentköp till Stor-M. Hon önskar sig en bajskorv..... men också en mikrofon som hon kan sjunga i. Det sistnämda ska hon iallafall få! Till helgen blir det mys med nollåttorna:) Som jag längtat!

Nu sängen och hopp om att få sova lääänge (ha ha vem försöker jag lura:)).

2 kommentarer:

  1. härligt hus. Vi drömmer oxå om ett hus på fårö. men vi får nog fortsätta drömma eller ta något annat hus på gotland om vi ska flytt ner:D

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att ni har planer på att flytta till ön! Tråkigt med priserna bara. Man vill ju gärna ha råd med annat än att bara bo....

    SvaraRadera