lördag 12 november 2011

Trevligt sällskap & god mat= Perfekt kväll!

Ja då va dem på plats....

Stor-M, då ca sex månader...

Lill-M, då ca sex månader...


Kvällen igår var jätte trevlig! Gänget, som jag har äran att vara arbetskollegor med, sprider sån glädje och energi. Förutom att stöpa många många ljus (doppa veken, dra i veken, klippa veckan, och så om och om igen) så åt vi en helt otroligt god Exotisk planka. En blandning av en massa frukter (vissa för mig kända men även många okända) blandat med rostbiff och skinka (?) och potatissallad. Blev proppmätt men kändes väldigt nyttigt...... Det fanns även glögg, kaffe, skumtomtar, chips, pepparkakor med mera. Så det var inte bra frukt jag blev mätt på....

På väg in till stan så vred jag upp volymen på stereon och sjöng (läs skrek) för full hals. Inte ofta jag kan göra detta eftersom barnen oftast är med i bilen så igår passade jag på..... Appropå musik så har jag hittat en låt som får mig att tänka på min KÄRLEK , hihi.

Föresten så kom Herrn hem med fotografierna ifrån Lill-Ms halvårsfotografering. Han hade dessutom varit uppmärksam på vilka ramar jag ville ha och köpt dessa. Så nu äntligen pryder våra tjejer väggen i vardagsrummet. Vackert!

1 kommentar:

  1. Haha :D å va härligt först tänkte jag menar hon alvar va det den här låten :D sen as garva jag här hemma du är inte klok :D hahaa fi fan va roligt å jag dör :D!!!!

    Vicken härlig kväll! å hälrig karl du har som gjorde det lilla extra med ramar sjukt gulligt :D!!
    Puss

    SvaraRadera