söndag 31 juli 2011

"Ska allt bli vitt?!" kommenterar Herrn lite småsurt...


Före sminkningen.....


Efter sminkningen....




Tänk va lite färg, tapet och tååålamod (i mängder) kan förändra saker och ting. Som den här bordet som jag av en slump(??) hittade hemma hos mor och far.....där stod den och gömde sig bakom hammoken och väntade på att jag skulle ta med mig den hem och göra en make over....
Visst blev den fin(are)?!

Tapeten är den som Herrn (och jag mellan amning och vaggande) har satt upp i barnens sovrum. Slutresultatet blev jätte bra (om du frågar mig) fast att det är jag som är hantverkaren.... Inget proffs är  välkommen in:). 

Vädergudarna verkar vara på vår sida (om man ska tro meteorologerna, vilket jag oftast gör). Så nu packas väskorna för snart drar vi till andra sidan sjön för att besöka bland annat  hästar i randiga pyjamaser!

1 kommentar:

  1. Veronica Nyström1 augusti 2011 kl. 13:22

    Hej Marina!! Gu vilken mysig blogg.. Jag har följt Lisens blogg nått år och fick just se att hon lagt ner MEN då såg jag även att du hade en oxå:) Och gu va roligt! Avundsjuk på din fina inredning i hemmet! Du gav mig ny energi:) TACK!
    Kramar Veronica Nyström

    SvaraRadera