lördag 23 juli 2011

Dan före Doppare dan!

äntligen är den min, bara min!


Tänkvärda ordspråk

Alldeles alldeles underbara!


Jag har länge velat ha en tallrikshylla och hellst få fynda den på loppis eller aktion.... Prövade att bjuda på Tradera och tyckte att jag låg bra till.... men nån timme innan aktionen skulle avslutas så va priset skyhögt och jag tyckte inte längre att det va ett fynd:(

Men ack den som ger sig.....utan att ens behöva lägga ett bud så va en vit tallrikshylla min till ett väldigt bra pris. Så trots att jag i slutänden köpte en ny ( vilket INTE va planen) så tycker jag att jag gjorde ett riktigt fynd! Jag är super nöjd! och om möjligt ännu finare blev den när jag ställde dit min ljusstake jag fått i present och dem helt underbara kopparna (som jag länge dreglat över och fick av syster E) från La Vie. Observera det vackra M:et på muggarna som för mig symbliserar mig själv och mina döttrar (mina M)!

Vi är nu laddade för Lill-M dopdag! Hoppas på strålande sol!

1 kommentar:

  1. dom var jätte fina!! kul med M detaljen :D
    den ser ut att passa helt perfekt i köket!!
    kul att det blev så bra!

    SvaraRadera