fredag 15 juli 2011

Inget regn bara en härlig strålande sol!






Trots att regnet hängde i luften i morse så packade vi picnic korgen och begav oss till stenkusten där vi mötte upp Lill-Sis E och (mor)mor och (mor)far. Är glad över att vi gjorde det för vi har haft en jätte mysig dag trots mycket blåst men även en hel del sol...iallafall inget regn.

Förberdelserna inför Lill-Ms mini dop har påbörjats och jag kan nu checka av några av alla saker som ska fixas. Mitt stora misstag när datumet för dopet bestämdes var att välja just Gås-jakt-veckan av alla veckor (en väldigt helig vecka som jag som "Jakt hustru" borde ha koll på). Hade inte en tanke på att det blev just då, ja ja det ordnar sig ändå! Blir allt sämre med gås för varje år så Herrn blir nog inte borta så länge skulle jag tro:)

Inget direkt inbokat till helgen....både jag och Herrn var inställda på att han hade semester denna helg men oj så snopna vi blev när vi insåg att det dröjer ytterligare en vecka.... Ja inte tär vi på varandra iallafall, så sällan som vi ses. Kanske därför vi står ut:).

By the way så närmar sig vår resa till Kolmården! Har införskaffat oss en mindre vagn till Lill-M så att vi kan få plats med annat i skuffen som t.ex kläder och andra nödvändiga saker som en småbarnsfamilj behöver!

Trevlig Helg önskar jag er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar