söndag 10 juli 2011

Händige Marina?!





I ärlighetens namn så kan jag inte säga att jag är riktigt bra på nått, hemskt eller hur? Men jag är väl inte helt kass på allt heller.... jag är medel på det mesta, en femma av tio på de flesta saker här i livet. Fina och underbara ungar har jag ju lyckats med (min enda tio poängare), dock med hjälp av deras far:)

Men idag har jag lyckats sy en hissgardin av den gammla gardinen och även gjort en
Banan- Jordgubb-Mjölk- Drink till Stor-M som blev mer än godkänd! Gardinen sydde jag dessutom samtidigt som jag tittade på när Sverige tog sig vidare i Fotbolls VM genom att vinna över Australien. Så visst kan jag bara jag vill men jag tycker ändå att det är en aning tråkigt att inte kunna vara stolt (skryta) över en talang. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar