lördag 9 juli 2011

Nämen titta va jag hitta!

Vad kan det finnas i denna söta skål/panna?


Jo ett helt gäng härliga gubbar som mognat till sig medans
vi varit bortresta!!


Efter att ha varit borta några dagar så har vi en hemma-slappar-dag....kan kanske bli en fika med nån. Att dricka kaffe (stora mändger kaffe) är en av sysselsättningarna på Bungeaur, man går ständigt med en kopp i handen . Så när jag i morse upptäckte att det ekade tomt i kaffeburken så fick jag liiite panik! Samtdigt kännde jag hur Kaffeabstinensen snabbt kom över mig i form utav huvudvärk. Fan, och inte orkade jag ta mig till affären heller så jag prövade att värma kaffe från igår (ej att rekomendera) men då ekar kylskåpet tomt på mjölk...Fan... Hm matlagningsgrädde då?? Allt fär en kopp kaffe eller hur??!! Nej inget att rekomendera... får helt enkelt va utan eller packa in ungarna och ta mig till affären...

1 kommentar:

  1. Heej!
    Kul att du hittade mig då.
    För då hittade jag dig. Tack för ytterligare en spännande blogg att läsa!
    Vi ses vid nästa träff!

    :)

    SvaraRadera