fredag 22 juli 2011

Vad gömde sig i presentpappret?


Kolla in den fina väggklockan som syster A gjort utav ett fotografi
på mig och mina tjejer. Underbart!

Fina Ida & Katti gav mig dessa vackra ting....
I ramen kommer garanterat mina kärlekar att placeras...

Vart den vackra ljusstaken hamnar återstår att se. Nästan
så jag längtar efter hösten då den kommer att lysa upp i mörkret.
Myyyys!!

En hel massa fina saker som garanterat kommer att passa i vårt hem, jag ska bara komma på vart jag ska placera sakerna. Dem lär få flytta runt en hel del innan jag är nöjd....

Idag kom min efterlängtade Tradera "vinst" som jag har pysslat om:) Blev sååå bra! Bilder kommer imorgon. Imorgon kommer även syster E, för vi skall för första gången ta oss an att göra smörgåstårtor inför dopet i helgen (Håll tummarna för oss).

Appropå dop så hade vi ett trevligt dopmöte med vår präst idag.... Så nu har vi en plan! På schemat imorgon står även uppsättning av tält, städning, pröva dopkläningen på Lill-M såklart (om jag inte väntar tills själva dagen D, för passar den inte så är det ju ändå inte så mycket att göra. Plan B är att hänga den över henne).

Till sist...... Farstukvisten är äntligen FÄRDIG! Min karl han kan han:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar