måndag 4 juli 2011

Fyndat!






Då var ännu en helg gjord. Va ha vi då gjort??  Jo i lördags var jag och Lill-M på loppis och fyndade lite saker medans resten av familjen va i stan och fyndade.... ( ja så är det av mig får Stor-M begagnade saker:) och av Herrn nya:)) Som bilderna visar fick jag med mig hem en vit skål (till frukt eller ljus) och knoppar till mitt skåp i köket (passade alldeles utmärkt! Vilket fynd). "Råkade" även få med mig krukor som jag ska ha blomarrangemang i till jul ( är faktiskt bara fem månader till första advent, jag är bara ute i god tid:)) och Stor-M fick ett spel och en smyckes ask som hon lägger alla pärlor i som Herrn köpt till henne.


Helgen fortsatte med renovering av Farstukvisten, massa bad i poolen och grillning med delar av familjen Svensson, mys pys! Grillning och bad kan man inte få för mycket av..... och det kommer vi fortsätta med denna vecka för vi drar till sommarstugan imorgon!! Jippi!! Som jag har längtat efter "vår" Ö, vårt underbara Bungeaur here we come!! 

1 kommentar:

  1. Fan va fina knoppar ååå!! gud va kul att ni kom iväg och fynda ni med :D mera loppis mera loppis! kliar i mina fingrar håller utkik till dig på ditt "önskemål" ;D
    puss

    SvaraRadera