måndag 11 juli 2011

Spruta och kaffe med dopp!





Femte koppen med kaffe och jag blir då inte piggare av det. Att koffein gör en piggare är iallafall bara snack! Den tredje och fjärde koppen tog jag tillsammans med syster A som var på besök. Vi bjöd på "Prinsessrulle" (köpt) som vi piffat till med vaniljkräm, jordgubbar och körsbär! Har bott här under fyra sommrar och nu som först upptäcker jag att vi har två körsbärsträd! Fantastiskt!

Lill-M är även hon till piffad idag, nämligen med två plåster, ett på vardera lår efter att BVC-tanten gett henne 5-månaders vaccinet....många barn blir trötta av vaccinet (Stor-M sov hela eftermiddagen efter sin) men på Lill-M blev effekten den mottsatta. Hon har varit speedad och ledsen och inte kunnat komma till ro.

Vill att denna vecka ska gå fort för v 29 är Ida-Liam-Emil-vecka hela veckan lång... eller ja så mycket som dem orkar med oss:) och så fyller jag ju år och Lill-M ska döpas. Så denna vecka är lugnet innan stormen!

2 kommentarer:

  1. Elvira blev jätte dålig av sprutan...Jätte ont i kroppen så fort man rörde henne skrek hon som bara den!

    SvaraRadera
  2. Grattis till ditt bud :Dweee fy va duktigt gjort!! det gäller å fynda i semestertider ;D

    Urs stackars lilla å ta spruta hoppas natten blir bra!

    Älskar din underbara blogg!!! den är så mysig och så verklig med humor!!
    snart kommer vi som stormen på öppet hav, så mycket vill jag att båten ska gasa.
    mitt inlägg igår kom aldrig fram till dig vet inte varför det stod bara error 507 hela tiden
    så ja gör ett nytt försök idag :D

    SvaraRadera