fredag 8 juli 2011

Lata dagar På Bungeaur!

Underbara Bungeaur även kallat "Vår Ö"


Stenstrand går före sandstrand för mig....

Mor & Dotter Mys!


Tack till mor(mor) & (mor)far som "står ut" med oss:)

Bilden tagen förra året...




För tjugosjätte sommaren för min del, tredje sommaren för Stor-M och första sommaren för Lill-M har vi nu spenderat härliga dagar på "Vår" underbara Ö Bungeaur!! Så fort jag kliver upp ur båten och börjar gå vägen upp mot stugan så kommer en massa känslor över mig. Känslor ger mig ett lyckorus... Känslor som värmer mitt hjärta.... Jätte svårt att förklara måste upplevas. Jag är bara så j#avla lycklig över att mina barn har möjligheten av få komma till detta ställe, mitt Smultronställe. Samma möjlighet som jag har haft som barn och som givit mig alla obeskrivligt fina minnen...

"Borta bra men hemma bäst" visst är det så... Men nu när jag sitter här hemma så längtar jag redan tillbaka och blir lite ledsen när jag inser att det kan dröja ett år till nästa gång.... Men den som väntar på nått gott....

Apropå gott så har jag en hel skål med jordgubbar som jag och Stor-M ska trycka i oss.....Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar