torsdag 14 juli 2011

Tittut!






Till middag igår prövade jag mig på att göra en variant av den så kallade "Västerbottenpaj med grönt" , receptet hittade jag i ICAs Buffé Tidning nr 6-7. Jag byte ut och la till några ingredienser. I slutänden så blev det en "Ädelbottenpaj med grönt och bacon", vi är riktiga köttätare så att utesluta det va inte möjligt.  Den får kanske inte högsta betyg (inte möjligt när jag lagar mat) men helt klart ätvärd!

Tittut är en väldigt uppskattad lek här hemma för tillfället, för både vuxna och barn. Det är genom tittut som vi får de största leendena och de härligaste skratten ifrån Lill-M. Ja även Stor-M när hon busar med sin syster. Underbart att se och ett lyckorus går genom min kropp! Älskade ungar! (vid sådana stunder glömmer man fort bort trotsens alla symtom och det är väl tur det)

Idag är det moster- E-dag, får se vad vi hittar på....vädergudarna verkar inte va på vår sida denna dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar