onsdag 20 juli 2011

Jag tager av det jag haver!







Att sitta vid datorn ligger långt ner i min priotitering just nu. Speciellt när solen skiner från en klarblå (läs lätt molning) himmel, härliga vänner semestrar på ön och ett dop skall förberedas....

En positiv sak med att ha ett dop i miniformat är att det blir så mycket lättare att dekorerar och göra det mysig och fint! Och det ska jag verkliga försöka få till. Det dåliga samvetet för Stor-Ms skull kommer dock smygande.... Vid hennes dop var vi många som deltog och det har sin charm det med men jag tyckte inte att det blev så personligt, mysigt och fint som jag hade tänkt mig och därför gör vi nu så här denna gång...

Så nu sitter jag här och googlar på dekorationer inför dop, får se hur det blir i slut änden. Jag tänker iallafall använda mycket av det som allraredan finns i vårat hus. Saker som dekorerar vårt hem i vardagen. Tror det kommer bli fint tillsammans!

Fortsättning följer på det.....

Ikväll åker kläderna av för jag ska tillsammans med två vänner krypa ner i en varm badbalja vid stranden och bara njuuuta och skvallra en massa hela kvällen lång.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar