tisdag 7 februari 2012

Alone at home....

Se upp i backen tusen hål i nacken!
Herrn har gjort en liten backe som passar våra små tjejer. Dem hade jätte roligt när vi invigde den igår eftermiddag. Roligt att kunna underhålla Stor-M utomhus vilket inte brukar vara lätt.

Ungarna är på dagis idag. Båda två. Lill-M knatade in till kompisarna och märkte inte ens när jag gick. Så nu sitter jag här hemma och vet inte riktigt vad jag ska ta mig för. Har iallafall rensat ett av köksskåpen på bråte.... Idag gillar jag inte vintern. Den begränsar mig. Jag kan inte förverkliga mina idder jag har när vädret är som det är. Istället fyller jag på min att-göra-i-vår-lista och surfar på nätet efter ännu mer inspiration.

Får iallafall besök av Kära Lill-Sis E idag. Ska bli mysigt att få ha henne för mig själv en stund. Händer ju inte så ofta efter att hon blivit moster och all kärlek och bus går till ungarna:). Idag är hon min bara MIN.


Men innan hon knackar på dörren så ska jag väl hinna med ett och annat!

See you!

1 kommentar:

  1. Å va ni e fina!! blir så kär i er som familj :D
    Va gulligt att du är ovan dig egen tid det kommer :D jag har bra tips på egen tid :D mohaha
    puss

    SvaraRadera