tisdag 21 februari 2012

Smält Gubbe!


Snögubben som vi gjorde häromdagen ser man från köksfönstret. Jag använder den som ett riktmärke om att våren snart är här. Ju mer gubben smälter ju närmare våren är vi. Kan inte tjata nog om det. Jag läääängtar till våren så fruktansvärt mycket!

Vaknade för en stund sen efter att ha jobbat en natt. Ska hämta ungarna på dagis så fort jag fått lite spackel i ansiktet. Jag är sååå blek! Är alltid blek om man jämför med normal befolkningen. Men idag är jag extremt blek.... Hur kan det va att jag är den enda i familjen Svensson som är så blek och inte har förmågan att bli solbränd heller. Va är det för rättvisa! Halleluja för make up i tider som dessa!

Ledig kväll ikväll men mer jobb imorgon natt. Schemat blev lite knäppt den här veckan bara för att jag ska kunna vara ledig på lördag och gå på party! Det får det vara värt.

Åååå nu skiner solen in genom mina nya (skitiga) fina fönster! Smällt gubbe Smält!

/Fröken Svensson- med längtan efter våren och en chans till ett mer färgglatt ansikte.

1 kommentar:

  1. Holler med dig vill ha vår Å bli brun jag med. Första gången jag skriver med min nya telefon puss

    SvaraRadera