söndag 19 februari 2012

Ser framemot nästa helg!



Fina skylten har jag fått av min vän Bella. Snällt va! Den gröna färgen bryter av fint mot det vita och dessutom passar det bra med våra gröna köksluckor. Så tack snälla du!

Kommer just ifrån jympan som Stor-M går på. Lill-M försöker hänga på så vi har roligt alla tre. Har inga planer för i eftermiddag och det känns inte alls roligt att bara vara hemma. det har vi varit tillräckligt när vi varit sjuka. Nu vill vi hitta på nått. Då är alla andra sjuka.... Hu va tråkigt!

Ser framemot nästa helg. Då ska jag och Herrn få ha lite roligt bara vi två (och de andra nittio anmälda). Vi ska på 50-års kalas på Fårö och det ska bli riktigt roligt! I och med att han jobbar helg så är det svårt att hitta på nått dessutom så skulle jag också jobba i helgen men lyckligtvis så har vi båda fått ledigt! Jippi!

Men innan dess ska jag hinna med fyra arbetsnätter. Nu en kopp kaffe och fundera ut vad jag och mina tösabitar ska hitta på i eftermiddag!

/Fröken Svensson- Glad & Go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar