söndag 26 februari 2012

Pink Lady!


Den här veckan försvann otroligt fort. Efter att ha jobbat tre nätter och varit på fest den fjärde så är jag trött idag med all rätt. Så vi myser i soffan. Ungarna med russin och jag med Marabous choklad med lakritsbitar i. Mums! Mina favisar i samma förpackning. Perfekt!

Mycket trevlig fest igår. God mat, trevligt sällskap och stämningen var på topp precis som det brukar vara när ett gäng fåröbor träffas och umgås. Att klä sig för fest är inte riktigt min grej. Jag har ingen stil. Haha! Vill gärna hitta min egen stil, vet bara inte hur.... Iallafall. Det blev tillslut en svart topp med lite spets och till underredet bar jag mina ROSA jeans... Japp rosa var färgen! Kändes lite 80-tal.... Bara det krusiga håret som fattades.

Nu, soffhäng resten av dagen med undantag av att betala räkningar, blä.

/Marina- Pink Lady

2 kommentarer:

  1. ÅÅ hade du dina rosa byxor!! du måste visa en bild!! JAAAA du bloggar ah! har väntat hundra å hundra år till :D
    ja har 6 veckor kvar så ska jag unna mig polly rocks :D!! hihii
    ser så jakla gott ut!! ååå :D ha så gosigt med dom som kan mysa i soffan :D

    SvaraRadera
  2. TACK!! För din fina kommentar, det var just vad jag behövde!! :)
    Jag kanske kommer förbi dig på inf någon gång så verkligen kan få fråga sånt jag inte förstår, om det är ok? :) Och en nyfiken fråga, hur hittade du min blogg? Kram/Clara

    SvaraRadera