onsdag 15 februari 2012

Bästa presenten ever!



Den finaste presenten ever fick jag igår. Ett alla hjärtansdag kort och halsband handgjort av min egen underbara Stor-M. Mitt hjärta svämmar över av kärlek till denna lilla person.

Hostan och snuvan fortsätter här hemma. Lill-Ms ögoninflammation verkar dock ge med sig nu men jag har inte alls mått nått vidare de senaste dagarna. Jobbade två av mina tre nätter sen gav jag upp. När rösten inte håller längre så är det inte så lätt och absolut inte praktiskt att jobba. Att jag tog mig en jäkel i hopp om att få tillbaka rösten resulterade istället i huvudvärk dagen efter. Men idag mår vi alla bättre och imorgon tänker jag nog sticka ut näsan utanför dörren....

Låt oss nu hoppas att vi och många av våra vänner, som också varit sjuka länge snart blir friska så vi kan umgås igen. Längtar!


/Fröken Svensson

2 kommentarer:

  1. Vi lider av samma stackars oss,
    här har det hostat hela natten blir galen!!
    fullmåne och hosta kan man inte sova
    då får man smsa med dig :D haha va skulle jag inte göra utan en så god vän som känner mig innan å utan å vet vad jag håller på med :D hahah
    Puss krya kramar

    SvaraRadera
  2. Vi Hoppas att vi kan återgå till vanliga rutiner nu :) Där ni självklart är inplanerade!

    SvaraRadera