tisdag 28 februari 2012

Fina Familjen...

Nyss hemkommen från en kväll på jobbet. Kikar in i tjejernas rum för att titta och pussa på mina fina döttrar.....men sängarna är toma. Tittar in i min egen säng. Där ligger hela fina familjen. Mysigt att titta på men alldeles för trångt för att få en god natts sömn. Så jag kommer krypa ner i Stor-Ms säng istället...

Men först ska jag äta upp de kakor som blivit över efter Lill-Sis E besök tidigare ikväll. Blir nästan lite avundsjuk över att hon varit här och hälsat på när jag inte var hemma. Men mysigt för familjen.

Imorgon ska jag fika och mysa med mitt syskonbarn... eller mest med den blivande mamman eftersom h#n ännu ligger i magen, några veckor till iallafall. 

Imorgon är det Skottdagen. Jag har sagt till Herrn att det är dagen då kvinnor kan fria och att mannen inte får säga nej.... Tror ni det fungerar:)?!

Fortsättning följer.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar