lördag 18 februari 2012

Oväntad post!



Igår kom ett paket på posten med grejer som jag faktiskt glömt bort att jag skickat efter så det kom som en överaskning. En trevlig sådan. I paketet låg bland annat denna portmonä från GreenGate. Den var så pass stor så att den kan användas som plånbok och handväska samtidigt. Jag får plats med allt viktigt jag behöver som pengar, kort, smink och till och med mobilen. Mycket praktiskt. Dessutom så matchar den min väska om jag behöver bära med mig ännu mer saker. Nice!

Nu ska vi käka popcorne och familjemysa (läs spela på mobilen och kolla blocket).  Inget disco igår eftersom Stor-M en timme innan vi skulle åka fick feber, huvudvärk och somnade som en stock kl 18:00. Frisk som en nötkärna när hon vaknade i morse. Det kom och det gick lika fort och det är jag tacksam över. Inga mer sjuklingar tack!

Trevlig Lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar