onsdag 8 februari 2012

Som ett brev på posten...


Är egentligen inte förvånad. Trode bara inte att det skulle hända så fort. Lill-M är ledig idag efter bara en dag på dagis. Hon har fått ögoninflammation och är förkyld som resten av befolkningen. Sover sött i soffan i denna stund. Så dagen idag blir att pyssla om henne så hon snabbt är på benen igen.

Känns som att jag den senaste tiden ständigt blivit påmind om hur fort tiden (åren) passerar. Senast igår när jag rensade bland fotografier och äntligen satt in dem i album som jag köpt för längesen men glömt bort. Vilka härliga minnen foton kan ge. Jag reagerade främst på kort ifrån vår semesterresa till Öland och djurparken där för snart två årsedan. Hjälp va Stor-M har växt sen dess. Blöja och napp gjorde att jag inte kände igen min numera stora tjej. Om tiden fortsätter att gå så här fort så är jag snart mormor! Nått jag verkligen ser framemot MEN om många många år.....

Alla sommarfotografier gjorde att jag längtar ännu mer till våren och sommaren. Den här kylan är inte rolig... Längtar inte bara efter värmen utan bland annat knoppar, grönt gräs, fågelkvitter, tunna och färre klädesplagg. Jag gillar att vi i Sverige har olika årstider men nu får det räcka med vinter och kyla. Våren komsi komsi....


// En väldigt kall och snorig Fröken Svensson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar